Németezz nevetve!

Funny Deutsch

Rólam

2018. január 10. - Bányai Fanni

Szia! evanyavallalata.jpg

Bányai Fanni vagyok, német- és pedagógiatanár.

Eredetileg "azért indítottam ezt a blogot, hogy egy kis reménysugarat nyújtsak azok számára, akik olykor elkeserednek a német tanulás során. Mert nehéz, mert nem értik, mert hülyenémet.  

Az én életemben mindig központi szerepet töltött be a nevetés, a humor. Ezt pedig próbálom becsempészni a németóráimba is.

Emellett természetesen  azt szeretném, hogy olyan tudást szerezz, amit később tényleg tudsz használni valamire. Nagyban segít nekem ebben az, hogy egy évig Németországban éltem, és önkéntesként dolgoztam."

Ezek voltak az eredeti célok. Lassan pedig szépen átment ez a blog valamiféle lelki szemetessé, ahol igazából a tanársággal kapcsolatos tapasztalataimat osztom meg. Valamilyen rejtett exhibicionizmus dolgozik bennem, és olykor-olykor kitör - ilyenkor írok egy bejegyzést arról, hogy hogyan is állok jelenleg a dolgokkal.

Örülök, ha elolvasod, és esetleg pozitív hozadéka van számodra, és az sem baj, ha leírod a véleményed, nyitott vagyok rá!

Köszönöm a figyelmed,

Fanni 

A bejegyzés trackback címe:

https://funnydeutsch.blog.hu/api/trackback/id/tr4813565165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása